23 Kasım 2015 Pazartesi

Kim Bu Gözde YAVUZ?



Bir anda instagram annelerinin Beylikdüzü şubesindeki annelerin hayatına birisi girdi @beylikdüzünün anneleri sayfası ile.Kucağında 3 aylık bebesiyle bi de organizasyon yaptı ki herkes çok memnun kaldı.İşte bunları yapan Gözde YAVUZ(gozdeyyavuz) tam da ekranın diğer tarafında size kendini anlatmak için yazıyor:)


 25 Ağustos 1990 da annemle babam evlilik yıldönümlerini kutlarken dünyaya gelmeye karar vermiş ve sancıları başlatmışım.Bi gelip bi giden sancılarla 26sında doğmuşum.Okul falan filan üç aşağı beş yukarı hepinizin bildiği gibi.Kendimi bildim bileli anaokulu öğretmeni olucam ben diye dolaşan biriydim.Zamanın LYS sınavında idare eder bi puan aldım torpil bağış derken Anadolu lisesinin özel sınıfına yazdırıyorlardı beni tam kiii....Ben meslek lisesine gidicem Çocuk gelişimi okuycam diye tutturdum.Anadolu meslek lisesinden sonra Beykent Üniversitesi'nden de yüksek onur belgesi ile mezun oldum.(ohh..havamı da atayım :))




Ardından şanssız bir kaç iş yeri denemesi okul ticarethane arasında idealist öğretmen olma çabalarım,sistemin bozukluğu ve hakkımı yedirtmem diyişimle kovulunca çok sevdiğim mesleğimden soğutulmuş,öğrencilerimden kopartılmış ve de bu işi bırakmış oldum.Azcık hayata darılıp başka işlere sarılmaya çalışsamda ya cesaret edemedim ya da şansım dönmedi.Ardından evimin kadını çocuklarımın anası olma gibi radikal bir karar alarak yeni bir sayfa açmış oldum hayatımda.



Bu arada da 2009da başlayan ilişkimizi 2012 de şenlikli bir düğünle taçlandırıp,Sevgilimden Kocacığım,Karıcığıma terfi etmiş olduk...

Ve iki yıl sonra tam da bu zamanlarda Aren'cik hayatımıza gelmeye karar vererek "Portakal ağacındaki C vitamini"yken hayatımızın tam ortasına düşüverdi.Not:Kasım'da aşk cidden başkadır.(Bıyık altından gülen surat)




Ondan sonrası müthiş bir macera zaten hepsini fırsat buldukça yazacağım.Şimdilik bu kadar.
İmla hatalarının kusuruna bakmayınız,Post bebek emzirirken yazılmıştır;)

1 yorum:

  1. O halde ilk yorum benden olsun güzel ve başarılı anne. Tanıdığıma çok sevindim. Eminim ki başarılı bir blogger'da olacaksın. Aramıza hoşgeldin :)
    http://bahareli.blogspot.com
    http://www.facebook.com/belkovan

    YanıtlaSil